Hieronder vind je een compleet overzicht van onze verzendtarieven en levertijden voor alle EU landen en onze Leveringsvoorwaarden.

Levertijden voor Nederland en België:

 Besteld op: Verzonden (bij ons opgehaald): Verwachte leverdag:
 Donderdag, Vrijdag, Zaterdag of Zondag Maandag Dinsdag
 Maandag, Dinsdag of Woensdag Donderdag Vrijdag

Levertijden voor Duitsland:

 Besteld op: Verzonden (bij ons opgehaald): Verwachte leverdag:
 Donderdag, Vrijdag, Zaterdag of Zondag Maandag Woensdag
 Maandag, Dinsdag of Woensdag Donderdag Zaterdag

Verzendtarieven SERVICEPUNT levering (Afhaalpunt):

 Land:Verzendkosten:
 Nederland€4,99 (gratis indien orderwaarde hoger is als €55)
 België€5,99
 Duitsland€9,99
  • Levering naar DHL afhaalpunt bij jouw in de buurt.
  • Bekijk hier voor beschikbare afhaalpunten in: Nederland, België, Duitland
  • Alleen mogelijk bij pakketten die niet zwaarder zijn dan 20 kilo
  • Alle zendingen hebben een Track en Trace code. Deze ontvang je de avond voor levering.

Verzendtarieven STANDAARD verzending:

 Land: Gewicht: 0-30 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 30-60 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 60-90 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 90-120 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 120-150 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
 Nederland€5,99/€2,99€11,98/€5,98€17,97/€8,97€23,96/€11,96€29,95/€14,95
 België€6,99€13,98€20,97€27,96€34,95
 Duitsland€9,99€19,98€29,97€39,96€49,95
  • DHL thuis of op het werk geleverd.
  • 1 afleverpoging, daarna gaat je pakket alsnog naar een servicepunt.
  • Burenlevering mogelijk, liever geen burenlevering? Kies dan voor een afhaalpunt of de PLUS verzendmethode (zonder burenlevering).
  • Geen postbus, chalet/bungalow en/of vakantie parken mogelijk.
  • Alle zendingen hebben een Track en Trace code. Deze ontvang je de avond voor levering.

Verzendtarieven PLUS verzending (ZONDER BURENLEVERING):

 Land: Gewicht: 0-30 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 30-60 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 60-90 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 90-120 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
Gewicht: 120-150 kilo
Orderwaarde:
< €55 / €55 +
 Nederland€7,50/€3,99€15,00/€7,98€22,50/€11,97€30,00/€15,96€45,00/€19,95
 België €7,99€15,98€23,97€31,96€39,95
 Duitsland N/A N/A N/A N/A N/A
  • DHL thuis of op het werk geleverd.
  • 1 afleverpoging, daarna gaat je pakket alsnog naar een servicepunt.
  • ZONDER Burenlevering.
  • Geen postbus, chalet/bungalow en/of vakantie parken mogelijk.
  • Alle zendingen hebben een Track en Trace code. Deze ontvang je de avond voor levering.

Verzendtarieven Europa (Buiten Nederland, België, Duitland):

Levering buiten Nederland, België? Dan adviseren we je te bestellen in onze Europese shop: www.shopamerica.eu voor onze beste verzendtarieven.

De meeste pakketten worden zonder problemen en op tijd bezorgd. Maar met een paar pakketten gaat de bezorging niet goed. En bijna altijd is dat te voorkomen. Daarom hieronder allereerst de belangrijkste voorwaarden om te zorgen dat een pakket goed bezorgd kan worden:

  • Gratis verzending: In Nederland zijn de verzendkosten vanaf €55 naar een afhaalpunt gratis. En worden deze goedkoper (€2,99) voor levering thuis of op het werk. Voor België en Duitsland geldt een vast verzendtarief voor alle bestellingen. Let op deze tarieven gelden per pakket tot 30 kilo. Is je bestelling zwaarder, dan betaal je per pakket de verzendkosten.
  • Wat kun je voor 30 kilo bestellen? 72 blikjes drinken of 2 dozen Aloe Vera vallen bijvoorbeeld binnen de limiet van 30 kilo. Bij 73 blikjes drinken of 3 dozen Aloe Vera verdubbelen de verzendkosten omdat het gewicht dan boven de 30 kilo is.
  • Wat is Thuislevering/werk precies? Kies je voor thuis levering of op het werk dan wordt een pakket 1x aangeboden, daarna gaat een pakket alsnog naar de buren of een afhaalpunt. Zware- en zakelijke pakketten gaan direct naar een DHL verdeeldepot bij 1 mislukte aflever poging. Deze liggen vaak wat verder weg omdat er minder van zijn. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het pakket hier alsnog op tijd op te halen. Voor een niet opgehaald pakket moeten we de kosten doorberekenen. Deze zijn €13,50 voor pakketten naar een huisadres onder de 20 kilo. En €19 voor zware pakketten (20+ kg) en pakketten gericht aan een zakelijk adres. Dit geldt per doos. Deze kosten rekent DHL ons en zijn kostprijs.
  • Een verkeerd adres: Controleer alsjeblieft altijd je adres gegevens. En neem bij een fout zo snel mogelijk contact met ons op. Wij controleren adressen niet handmatig. Komt een pakket retour door een fout adres dan zijn er extra kosten die we door moeten berekenen. Deze zijn €11,17 voor pakketten naar een huisadres onder de 20 kilo. En €17,42 voor andere pakketten. Dit geldt per doos. Deze kosten rekent DHL ons en zijn kostprijs.
  • Wil je een pakket op het werk afgeleverd krijgen? Geen probleem natuurlijk. Vul dan wel de bedrijfsnaam in bij het leveradres. Anders kan de bezorging fout gaan. Komt een pakket retour om deze reden dan moeten we de kosten doorberekenen. Deze zijn €19. Dit geldt per doos. De kosten rekent DHL ons en zijn kostprijs.
  • Deze adressen zijn NIET mogelijk als verzendadres: postbus adressen, vakantieparken, chalet/bungalow parken, hotels, (woon)verblijven op eigen terrein, objecten aan een niet openbare weg, alle objecten die niet bereikbaar met een bestelbus (zoals aan een voetpad of fietspad of een onverharde weg), studentencomplexen waarbij er niet direct vanaf de straat een directe bel is/brievenbus voor het specifieke kamernummer. Komt een pakket retour vanwege bovenstaande redenen dan zijn er extra kosten die we door moeten berekenen. Deze zijn €13,50 voor pakketten naar een huisadres onder de 20 kilo. En €19 voor andere pakketten. Dit geldt per doos. De kosten rekent DHL ons en zijn kostprijs. Een goed alternatief is te kiezen voor levering naar een afhaalpunt bij je in de buurt. Voor zware pakketten: maak afspraken met iemand die het pakket in ontvangst kan nemen met een “normaal bereikbaar” adres.
  • Afleveren op speciale tijden: Dit is niet mogelijk. We hebben geen invloed op de tijd wanneer een postbezorger bij jou in de straat is. Een goed alternatief is te kiezen voor levering naar een afhaalpunt bij je in de buurt. Voor zware pakketten: maak afspraken met iemand die het pakket wel in ontvangst kan nemen. Komt een pakket retour omdat niemand aanwezig is vanwege openingstijden dan moeten we de kosten doorberekenen. Deze zijn €13,50 voor pakketten naar een huisadres onder de 20 kilo. En €19 voor andere pakketten. Dit geldt per doos. De kosten rekent DHL ons en zijn kostprijs.

Onze overige leveringsvoorwaarden:

Levertijden: Genoemde levertijden zijn informatief. Er kan altijd iets gebeuren bij de post waardoor het pakket toch vertraagd raakt, al is de kans daarop zeer klein. We kunnen geen leverdatum garantie geven. Ons advies is: bestel niet te laat, om stress te voorkomen. Wil je liever niet thuis blijven? Kies dan voor levering bij een servicepunt, lekker makkelijk en je haalt dan je pakket op wanneer het jou uitkomt.

Ontbrekend product: Ons doel is om je bestelling goed en foutloos te bezorgen. Daar werken we iedere dag hard voor en we hebben diverse controle punten om te zorgen dat dit bijna altijd goed gaat. Maar ook wij zijn mensen en soms maken we een fout tijdens het inpakken. Zodra we een claim ontvangen zullen we eerst controleren of we inderdaad een te grote voorraad van het betreffende product hebben. Dat moet zo zijn als we het niet verstuurd hebben. Als dit zo is dan vergoeden we de volledige kosten voor dit product door het bedrag terug te storten op je rekening. Missende producten worden niet nagestuurd.

Warm weer: Ieder warmte gevoelig artikel (zoals chocolade, producten met crème en snoep bijvoorbeeld) wordt bij warme temperaturen (25 graden of meer) volledig op eigen risico verzonden. We kunnen geen producten vervangen die zijn gesmolten, zacht zijn geworden of op welke andere manier ook zijn beschadigd door de warmte tijdens het transport. Een pakket wordt met de normale post verstuurd en dus is het warm in de bestelauto’s.

Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling, mits de producten onder het herroepingsrecht valllen. Je hoeft geen reden op te geven. Maar wacht wel eerst op ons akkoord. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten waar bijvoorbeeld voedselsporen in zijn achtergebleven, en verder alle voedingsmiddelen (eten en drinken) zijn per definitie niet mogelijk.Als je per ongeluk onterecht een product retour stuurt kunnen wij daar geen verantwoording voor nemen. De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. We kunnen je helpen bij het vinden van de voordeligste vervoerder. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade tijdens de retourzending kan het zijn dat je minder of niets vergoedt krijgt.

Contact:

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag!