Met zorg verpakt

Dat klinkt natuurlijk mooi, maar wat bedoelen we daar nu precies mee?

Met zorg verpakt is:

  • Je verpakking is afgestemd op de inhoud (de juiste doos bij het juiste product)
  • De goederen zijn altijd stevig verpakt en breekbare items zijn altijd beschermd*
  • Lege ruimte wordt altijd gevuld met vul materiaal om beschadigingen te minimaliseren
  • Je ontvangt altijd een pakbon

We vinden het belangrijk goed en volgens afspraak te leveren*. Natuurlijk kan er altijd iets met het pakket gebeuren waardoor er lichte beschadigingen optreden buiten onze schuld om. We proberen dit echter altijd tot een minimum te beperken. Zijn de producten niet meer bruikbaar? Neem dan contact met ons op, we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Op chocoladerepen, koekjes en chips kunnen we geen breek garantie geven. Door de aard van het product en het noodzakelijke transport is het niet te garanderen dat repen, koekjes of chips niet breken. Het is niet mogelijk een gebroken reep, pak koekjes of chips te claimen. Om dezelfde reden accepteren we ook geen claim van producten die gedeukt zijn maar waarvan de inhoud nog intact is. Hoe stevig wij je pakket ook inpakken, en de beweegruimte zo veel mogelijk beperken, uiteindelijk gaat je pakket wel met de post mee.

Is het product echt kapot gegaan? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg ook dat je foto’s maakt. Gooi een product niet direct weg zonder duidelijk beeldmateriaal van de schade EN de verzendverpakking.

*Met volgens afspraak leveren bedoelen we dat wij op tijd het pakket verzenden. Nadat het pakket verzonden is, zijn we afhankelijk van de post. Er is altijd een (kleine) kans dat het pakket daar vertraagd, hoe vervelend ook daar kunnen wij niets aan doen. Met de track en trace link kun je het pakket altijd volgen.

Contact:

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag! Klik op de blauwe knop. Ik heb een andere vraag.