Ik heb een probleem met de levering van mijn pakket of de ontvangen producten

Is er een probleem met de levering van je pakket dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen.

Je kunt deze procedure volgen als:

Volg onderstaande stappen voor de snelste afhandeling:

Stap 1: Ga naar het formulier: Probleem met levering pakket. En vul alle gegevens in over je bestelling.
Stap 2: Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging binnen 24 uur
Stap 3: We gaan een onderzoek voor je openen bij de post / het probleem achterhalen
Stap 4: Je hoort van ons wat er aan de hand is en welke oplossingen mogelijk zijn (meestal binnen 5 werkdagen)

PS I: houdt rekening met de juiste levertijden. We versturen 2x per week – op dinsdag en vrijdag. Dus een pakket besteld op maandag wordt op dinsdag verstuurd en op woensdag geleverd, een pakket op dinsdag besteld, wordt op vrijdag verstuurd en op zaterdag* geleverd. Wacht nog een extra dag maar vul daarna het formulier in. Een handige tabel (wanneer besteld, wanneer geleverd) vind u onder de eerste vraag: Ik heb nog geen track en trace ontvangen of deze werkt nog niet, is mijn pakket al verzonden?

PS II: een onderzoek bij de post kan tot 5 werkdagen duren, we snappen dat dit vervelend is, maar we hebben hier geen invloed op, tot we antwoord ontvangen van de post kunnen we helaas niets doen.

Formulier: Probleem met levering pakket

* Zaterdaglevering is niet overal in België beschikbaar, levering is dan de eerst volgende werkdag.

Terug naar de contact pagina

Terug naar de winkel