Verzenden en Retourneren

We verzenden je pakket al gratis vanaf €40 binnen Nederland en vanaf €50 naar België. Het minimale orderbedrag is €20 (ook bij afhalen). Onze verzendkosten starten bij €3,95 (B €5,95).

Hieronder vind je een compleet overzicht van onze verzendtarieven en levertijden voor alle EU landen en onze Leveringsvoorwaarden:

Verzendtarieven en levertijden binnen Nederland

 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder, Levertijd en info:
 Afhalen in Bunschoten  GRATIS  Op afspraak
SERVICEPUNT VOORDELIG  €3,95
Gratis v.a. €40 
 2-3 werkdagen. Alleen beschikbaar tot 20 kilo. Afhalen bij een DHL Parcelshop.
 VOORDELIG   €4,95
Gratis v.a. €40 
DHL. Levertijd: 2-3 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 STANDAARD  €5,95
Gratis v.a. €60 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Burenlevering mogelijk.
 PLUS  €6,95
Gratis v.a. €60 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Burenlevering mogelijk. ZONDER burenlevering. 
 PLUS KOEL  €7,95
Gratis v.a. €75 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Alleen bij warme temperaturen. ZONDER burenlevering.
 POSTNL  €5,95

 PostNL verzending op maandag, woensdag en vrijdag. Levering is  de volgende dag. Bestel dan wel uiterlijk voor 15:00 op verzenddagen. (burenlevering mogelijk)
 POSTNL (ZONDER BURENLEVERING)  €6,95  PostNL verzending op maandag, woensdag en vrijdag. Levering is  de volgende dag. Bestel dan wel uiterlijk voor 15:00 op verzenddagen.
  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • Onze standaard vervoerder is DHL, je kunt ook kiezen in de lijst met verzendmethoden voor PostNL.
  • Liever geen burenlevering? Kies dan voor een afhaalpunt of een verzendmethode inclusief de toevoeging (ZONDER burenlevering)

Verzendtarieven en levertijden naar België:

 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder en Levertijd:
SERVICEPUNT VOORDELIG  €5,95
Gratis v.a. €50 
 2-3 werkdagen. Alleen beschikbaar tot 20 kilo. Afhalen bij een DHL Parcelshop in België.
 VOORDELIG (burenlevering mogelijk)  €6,95 gratis vanaf €55  DHL. 2-4 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 STANDAARD   €7,95 gratis vanaf €75  DHL. 1-2 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 PLUS €8,95 gratis vanaf €99  DHL. 1-2 werkdagen. ZONDER burenlevering.
 PLUS KOEL €9,95 gratis vanaf €99  DHL. Voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Alleen bij warme temperaturen. ZONDER burenlevering.
  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • Alle pakketten naar België worden met DHL verstuurd.
  • Liever geen burenlevering? Kies dan voor een afhaalpunt of een verzendmethode inclusief de toevoeging (ZONDER burenlevering)

Verzendtarieven en levertijden naar alle ander Europese landen:

Levering buiten Nederland of België? Dan adviseren we je te bestellen in onze Europese shop: www.shopamerica.eu voor onze beste verzend- en betaaltarieven. De kosten hieronder gelden voor www.shopamerica.nl:

 
 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder en Levertijd:
Denemarken  €12 (<20kg)
€15 (20-30kg)
€24 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Duitsland €8,50 (<30kg)
€17 (30kg+)
DHL. 2-4 werkdagen.
Estland €16 (<20kg)
€24 (20-30kg)
€32 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Finland €21 (<20kg)
€25 (20-30kg)
€42 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Frankrijk €14 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Griekenland €28 (<30kg)
€56 (30kg+)
DHL. 3-5 werkdagen.
Hongarije €13 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€26 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Ierland €16 (<20kg)
€24 (20-30kg)
€32 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Italië €17 (<30kg)
€34 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Kroatië €25 (<20kg)
€34 (20-30kg)
€50 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Liechtenstein €15 (<20kg)
€29 (20kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Luxemburg €11 (<20kg)
€13 (20-30kg)
€22 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Monaco €13 (<20kg)
€26 (20kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Oostenrijk €12 (<20kg)
€14 (20-30kg)
€24 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Polen €14 (<30kg)
€28 (30kg+)
DHL. 3-5 werkdagen.
Portugal €23 (<20kg)
€26 (20-30kg)
€46 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Slovenië €15 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€30 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Slowakia, Slovakije €15 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€30 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Spanje €17 (<20kg)
€21 (20-30kg)
€34 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Tsjechië €14 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Verenigd Koninkrijk €13 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€26 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Zweden €14 (<20kg)
€19 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.

  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • De vervoerder bij bovenstaande landen is een richtlijn. Er kan gekozen worden voor een andere vervoerder.

Leveringsvoorwaarden:

Levertijden: Genoemde levertijden zijn informatief. Leidend bij de gekozen verzendmethode is wanneer wij het pakket versturen. Dat is bij alle verzendmethoden behalve voordelig en servicepunt levering dezelfde werkdag als we je bestelling hebben ontvangen voor 15:00. En een dag later daarna. Bij voordelig en servicepunt levering is de levertijd meestal een dag later dan standaard, soms 2 dagen. Je ontvangt dan ook pas later een verzendbevestiging. In ruil hiervoor ontvang je korting op de verzendkosten. Is je pakket eenmaal bij ons opgehaald dan is het pakket bij een 3e partij (de post) en zijn wij afhankelijk van hun proces. Onder normale omstandigheden kloppen de levertijden. Maar er kan altijd iets gebeuren bij de post waardoor het pakket toch vertraagd raakt, al is de kans daarop zeer klein. We kunnen geen levergarantie geven. Ons advies is bestel niet te laat om stress te voorkomen. Wil je liever niet thuis blijven? Kies dan voor levering op een servicepunt, lekker makkelijk, en haal je het pakket op wanneer het jou uitkomt.

Verkeerd adres: kijk goed, voordat je definitief bevestigd, of het verzendadres klopt op de overzichtpagina voor je op "Bestellen" klikt als je het pakket naar een huis/werk adres wilt versturen. Een pakbon wordt na het inpakken automatisch gescand. Er is dus geen handmatige controle van het adres. Als een pakket eenmaal verkeerd is verstuurd levert dat een hoop vertraging op in tijd (het kan tot 5 werkdagen duren voor een pakket bij ons weer retour komt). Komt een pakket retour vanwege een verkeerd adres dan kunnen we wel de kosten vergoeden van de producten maar niet de verzendkosten. Mail ons direct als je ziet dat je adres niet klopt. Als het pakket nog niet is verstuurd dan kunnen we het adres nog kosteloos voor je aanpassen. Is het pakket eenmaal onderweg dan kunnen we niets meer doen tot het terug is bij ons. PS heb je gekozen voor een servicepunt levering en een locatie geselecteerd op de kaart? Dan kun je het afleveradres negeren. Het servicepunt staat dan juist opgeslagen in ons post systeem, ook al zie je dat niet op je besteloverzicht/orderbevestiging.

Breekbaar product: Door de bewegingen van je pakket tijdens het transport, en in de verpakking van het product zelf kunnen we zeer breekbare producten niet altijd goed beschermen tegen breuk/deuk schade. Dit geldt in het bijzonder voor chips en chocoladerepen. We kunnen daarom geen breek garantie geven voor chocolade en chips. Je kunt geen claim indienen als deze product niet heel aankomen. Bij andere productschade bekijken we per incident wat de beste oplossing is. Een deukje in een verpakking kan altijd. Maar een gebroken product, anders dan chips en chocolade, wordt bijna altijd vergoedt in geld, of in een kortingscode met bonus, maar een vervangend product kan niet worden nagestuurd.

Ontbrekend product: Ons doel is om je bestelling goed en foutloos te bezorgen. Daar werken we iedere dag hard voor en we hebben diverse controle punten om te zorgen dat dit bijna altijd goed gaat maar ook wij zijn maar net mensen, en soms maken we een fout tijdens het inpakken. Zodra we een claim ontvangen zullen we eerst controleren of we inderdaad een te grote voorraad van het product hebben. Dat moet zo zijn als we het niet verstuurd hebben. Als dit zo is dan vergoeden we de volledige kosten voor dit product door het bedrag terug te storten op je rekening. Missende producten worden niet nagestuurd.

Warm weer: Ieder warmte gevoelig artikel (zoals chocolade, producten met creme en snoep bijvoorbeeld) wordt tijdens warme temperaturen volledig op eigen risico verzonden. We kunnen geen producten vervangen die zijn gesmolten of op welke andere manier ook zijn beschadigd door de warmte tijdens het transport. Een pakket wordt met de normale post verstuurd en dus is het warm in de bestelauto's. Echter om te helpen het vervoer zonder problemen te laten verlopen bieden we een speciale KOEL verzendoptie aan op warme dagen (vanaf 23 graden). Het is jouw verantwoordelijkheid hiervoor te kiezen tijdens het afrekenen als je de producten extra wilt beschermen. De één vindt vervorming van chocolade namelijk geen probleem (even in de koelkast en het smaakt weer lekker), en voor iemand anders is het wel een probleem. Daarom is de optie optioneel. Er zijn extra kosten, maar het zijn geen extra inkomsten voor ons. Het isolatiemateriaal is erg duur. Verzending blijft op eigen risico maar de producten zijn met deze optie wel veel beter beschermd en zullen in de regel geen hitteschade oplopen. De KOEL verzendoptie is beschikbaar tijdens het afrekenen tijdens warm weer. Let op bij zeer extreme hitte (30+ graden celcius), kan het zijn dat deze optie nog steeds niet voldoende is. We nemen in dat geval contact met je op.

Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je per ongeluk onterecht een product retour stuurt kunnen wij daar geen verantwoording voor nemen. Als je ons akkoord hebt voor de retourzending dan kun je hier het herroepingsformulier downloaden. Print deze uit en stuur deze volledig ingevuld mee met de retourzending. De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. We kunnen je helpen bij het vinden van de voordeligste vervoerder. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade tijdens de retourzending kan het zijn dat je minder of niets vergoedt krijgt. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiene problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten waar bijvoorbeeld voedselsporen in zijn achtergebleven, en verder alle voedingsmiddelen en alle cadeaukaarten zijn per definitie niet mogelijk.

Contact:

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag!

| Powered by Lightspeed