Verzenden en Retourneren

We verzenden je pakket al gratis vanaf €40 binnen Nederland en vanaf €50 naar België. Het minimale orderbedrag is €20 (ook bij afhalen). Onze verzendkosten starten bij €3,95 (B €5,95).

Hieronder vind je een compleet overzicht van onze verzendtarieven en levertijden voor alle EU landen en onze Leveringsvoorwaarden:

Verzendtarieven en levertijden binnen Nederland

 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder, Levertijd en info:
 Afhalen in Bunschoten  GRATIS  Op afspraak iedere werkdag in 's middag mogelijk.
SERVICEPUNT VOORDELIG  €3,95
Gratis v.a. €40 
 2-3 werkdagen. Alleen beschikbaar tot 20 kilo. Afhalen bij een DHL Parcelshop.
 VOORDELIG   €4,95
Gratis v.a. €40 
DHL. Levertijd: 2-3 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 STANDAARD  €5,95
Gratis v.a. €60 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Burenlevering mogelijk.
 VANDAAG NOG (SPOED)  €9,95  Vandaag je bestelling in huis? Met onze koeriersservice ontvang je jouw pakket vanavond tussen 18-22:30 uur als je voor 12 uur besteld van ma t/m vr. Let op er is 1 aflever poging, het is belangrijk dat iemand aanwezig is. Waddeneilanden uitgezonderd.
 PLUS  €6,95
Gratis v.a. €60 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Burenlevering mogelijk. ZONDER burenlevering. 
 PLUS KOEL  €7,95
Gratis v.a. €75 
 DHL. Op werkdagen voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Alleen bij warme temperaturen. ZONDER burenlevering.
 POSTNL  €5,95

 PostNL verzending op maandag, woensdag en vrijdag. Levering is  de volgende dag. Bestel dan wel uiterlijk voor 15:00 op verzenddagen. (burenlevering mogelijk)
 POSTNL (ZONDER BURENLEVERING)  €6,95  PostNL verzending op maandag, woensdag en vrijdag. Levering is  de volgende dag. Bestel dan wel uiterlijk voor 15:00 op verzenddagen.
  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • Onze standaard vervoerder is DHL, je kunt ook kiezen in de lijst met verzendmethoden voor PostNL.
  • Liever geen burenlevering? Kies dan voor een afhaalpunt of een verzendmethode inclusief de toevoeging (ZONDER burenlevering)

Verzendtarieven en levertijden naar België:

 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder en Levertijd:
SERVICEPUNT VOORDELIG  €5,95
Gratis v.a. €50 
 2-3 werkdagen. Alleen beschikbaar tot 20 kilo. Afhalen bij een DHL Parcelshop in België.
 VOORDELIG (burenlevering mogelijk)  €6,95 gratis vanaf €55**  DHL. 2-4 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 STANDAARD   €7,95 gratis vanaf €75**  DHL. 1-2 werkdagen. Burenlevering mogelijk.
 PLUS €8,95 gratis vanaf €99**  DHL. 1-2 werkdagen. ZONDER burenlevering.
 PLUS KOEL €9,95 gratis vanaf €99**  DHL. Voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Alleen bij warme temperaturen. ZONDER burenlevering.
  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • Alle pakketten naar België worden met DHL verstuurd.
  • Liever geen burenlevering? Kies dan voor een verzendmethode inclusief de toevoeging (ZONDER burenlevering)
  • Op dit moment is het niet mogelijk om direct een servicepunt voor afhalen te kiezen in België. Maar als je niet thuis bent en het pakket kon niet worden afgeleverd dan gaat je bestelling na twee aflever pogingen automatisch naar het dichtstbijzijnde servicepunt van DHL. Je kunt je bestelling dan daar ophalen. Het adres van de afhaallocatie komt dan te staan op je track en trace pagina.
  • ** Gratis verzending naar België geldt alleen voor pakketten tot 30 kilo. Natuurlijk kun je wel meerdere keren bestellen. Voorbeeld: blikjes frisdrank, maximaal 72 blikjes passen in 1 doos voor gratis verzending. Bestel je er 73 dan is gratis verzending niet meer mogelijk (want dat mag niet in 1 doos). Heb je vragen hierover neem dan contact met ons op.

Verzendtarieven en levertijden naar alle ander Europese landen:

Levering buiten Nederland of België? Dan adviseren we je te bestellen in onze Europese shop: www.shopamerica.eu voor onze beste verzend- en betaaltarieven. De kosten hieronder gelden voor www.shopamerica.nl:

 
 Soort zending:  Verzendkosten:  Vervoeder en Levertijd:
Denemarken  €12 (<20kg)
€15 (20-30kg)
€24 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Duitsland €8,50 (<30kg)
€17 (30kg+)
DHL. 2-4 werkdagen.
Estland €16 (<20kg)
€24 (20-30kg)
€32 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Finland €21 (<20kg)
€25 (20-30kg)
€42 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Frankrijk €14 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Griekenland €28 (<30kg)
€56 (30kg+)
DHL. 5-7 werkdagen.
Hongarije €13 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€26 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Ierland €16 (<20kg)
€24 (20-30kg)
€32 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Italië €17 (<30kg)
€34 (30kg+)
DHL. 3-5 werkdagen.
Kroatië €25 (<20kg)
€34 (20-30kg)
€50 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Lichtenstein €15 (<20kg)
€29 (20kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Luxemburg €11 (<20kg)
€13 (20-30kg)
€22 (30kg+)
DPD. 2-3 werkdagen.
Monaco €13 (<20kg)
€26 (20kg+)
DPD. 2-3 werkdagen.
Oostenrijk €12 (<20kg)
€14 (20-30kg)
€24 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Polen €14 (<30kg)
€28 (30kg+)
DHL. 3-5 werkdagen.
Portugal €23 (<20kg)
€26 (20-30kg)
€46 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Slovenië €15 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€30 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Slowakia, Slovakije €15 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€30 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Spanje €17 (<20kg)
€21 (20-30kg)
€34 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Tsjechië €14 (<20kg)
€18 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Verenigd Koninkrijk €13 (<20kg)
€17 (20-30kg)
€26 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
Zweden €14 (<20kg)
€19 (20-30kg)
€28 (30kg+)
DPD. 3-5 werkdagen.
  • Alle zendingen bevatten een Track en Trace code.
  • De vervoerder bij bovenstaande landen is een richtlijn. Er kan gekozen worden voor een andere vervoerder.

Leveringsvoorwaarden:

Levertijden: Genoemde levertijden zijn informatief. Leidend bij de gekozen verzendmethode is wanneer wij het pakket versturen. Dat is bij alle verzendmethoden behalve voordelig en servicepunt levering dezelfde werkdag als we je bestelling hebben ontvangen voor 15:00. En een dag later daarna. Bij voordelig en servicepunt levering is levering meestal een dag later dan standaard, soms 2 dagen. Je ontvangt hiervoor korting in ruil voor een iets langere wachttijd. Is je pakket eenmaal bij ons opgehaald dan is het pakket bij een 3e partij (de post) en zijn wij afhankelijk van hun proces. Onder normale omstandigheden kloppen de levertijden. Maar er kan altijd iets gebeuren bij de post waardoor het pakket toch vertraagd raakt, al is de kans daarop zeer klein. Gebeurt het toch dan vinden we dat natuurlijk altijd super vervelend maar we hopen dat je begrijpt dat dit buiten onze macht ligt. We kunnen geen garantie geven. Ons advies bestel niet te laat om stress te voorkomen. Wil je liever niet thuis blijven? Kies dan voor levering op een servicepunt, lekker makkelijk, en haal je het pakket op wanneer het jou uitkomt. Heb je echt haast? Kies dan voor onze spoed vandaag koerier service (alleen beschikbaar in Nederland excl. de Waddeneilanden.

Verkeerd adres: Het is heel erg belangrijk dat je goed oplet als je het verzendadres invult. Kijk ook goed, voordat je definitief bevestigd, of het adres klopt op de overzichtpagina voor je op "Bestellen" klikt. Een pakbon wordt na het inpakken automatisch gescand. Er is dus geen handmatige controle van het adres. Een fout komt dan ook niet aan het licht. Als een pakket eenmaal verkeerd is verstuurd levert dat een hoop vertraging op in tijd (het kan tot 5 werkdagen duren voor een pakket bij ons weer retour komt). Ook zijn er veel extra kosten voor het heen en weer versturen. Deze moeten we doorberekenen als de fout niet bij ons ligt. Voorkom dit probleem door even het adres na te kijken voor je bestelt. Zie je het pas op de orderbevestiging, e-mail ons dan direct. Als het pakket nog niet is verstuurd dan kunnen we het nog kosteloos voor je aanpassen. Is het pakket eenmaal onderweg dan kunnen we niets meer doen tot het terug is bij ons.

Breekbaar product: Door de bewegingen van je pakket tijdens het transport, en in de verpakking van het product zelf kunnen we zeer breekbare producten niet altijd goed beschermen tegen breuk/deuk schade. Dit geldt in het bijzonder voor chips en chocoladerepen. We kunnen daarom geen breek garantie geven voor chocolade en chips. Je kunt geen claim indienen als deze product niet heel aankomen. Bij andere productschade bekijken we per incident wat de beste oplossing is. Een deukje in een verpakking kan altijd. Maar een gebroken product, anders dan chips en chocolade, wordt bijna altijd vergoedt in geld, of in een kortingscode met bonus, maar een vervangend product kan niet worden nagestuurd.

Ontbrekend product: Ons doel is om je bestelling goed en foutloos te bezorgen. Daar werken we iedere dag hard voor en we hebben diverse controle punten om te zorgen dat dit bijna altijd goed gaat maar ook wij zijn maar net mensen, en soms maken we een fout tijdens het inpakken. Zodra we een claim ontvangen zullen we eerst controleren of we inderdaad een te grote voorraad van het product hebben. Dat moet zo zijn als we het niet verstuurd hebben. Als dit zo is vergoeden we de volledige kosten voor dit product door het bedrag terug te storten op je rekening. Missende producten worden niet nagestuurd.

Warm weer: Ieder warmte gevoelig artikel (zoals chocolade, producten met creme en snoep) wordt tijdens warme temperaturen volledig op eigen risico verzonden. We kunnen geen producten vervangen die zijn gesmolten of op welke andere manier ook zijn beschadigd door de warmte tijdens het transport. Een pakket wordt met de normale post verstuurd. Echter om te helpen het vervoer zonder problemen te laten verlopen bieden we een speciale KOEL verzendoptie aan op warme dagen (vanaf 23 graden). Het is jouw verantwoordelijkheid hiervoor te kiezen tijdens het afrekenen. De een vindt vervorming van chocolade namelijk geen probleem (even in de koelkast en het smaakt weer lekker), en voor iemand anders is het wel een probleem. Daarom is de optie optioneel, maar we bevelen het met klem aan. Er zijn extra kosten, maar het zijn geen extra inkomsten voor ons. Het isolatiemateriaal is erg duur. We leveren deze dienst zonder winstoogmerk, en als service. Verzending blijft op eigen risico maar de producten zijn met deze optie wel veel beter beschermd en zullen in de regel geen hitteschade oplopen. De KOEL verzendoptie is beschikbaar tijdens het afrekenen tijdens warm weer. Let op bij zeer extreme hitte, zulle we ook alsnog contact met je opnemen. Want boven de 30 graden is de isolatie ook niet altijd meer afdoende.

Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je per ongeluk onterecht een product retour stuurt kunnen wij daar geen verantwoording voor nemen. Als je ons akkoord hebt voor de retourzending dan kun je hier het herroepingsformulier downloaden. Print deze uit en stuur deze volledig ingevuld mee met de retourzending. De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. We kunnen je helpen bij het vinden van de voordeligste vervoerder. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade tijdens de retourzending kan het zijn dat je minder of niets vergoedt krijgt. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiene problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten waar bijvoorbeeld voedselsporen in zijn achtergebleven, en verder alle voedingsmiddelen en alle cadeaukaarten zijn per definitie niet mogelijk.

Contact:

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag!

| Powered by Lightspeed