Met zorg verpakt

Dat klinkt natuurlijk mooi, maar wat bedoelen we daar nu precies mee?

Met zorg verpakt is:

  • Je verpakking is afgestemd op de inhoud (de juiste doos bij het juiste product)
  • De goederen zijn altijd stevig verpakt en breekbare items zijn altijd beschermd*
  • Lege ruimte wordt altijd gevuld met vul materiaal om beschadigingen te minimaliseren
  • Je ontvangt altijd een pakbon

Ons uitgangspunt is dat jij als klant plezier moet beleven aan het ontvangen van het pakket. We vinden het belangrijk goed en snel te leveren. Natuurlijk kan er altijd iets met het pakket gebeuren waardoor er lichte beschadigingen optreden buiten onze schuld om. We proberen dit echter altijd tot een minimum te beperken. Zijn de producten niet meer bruikbaar? Neem dan contact met ons op, we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Op chocoladerepen en chips kunnen we geen breekgarantie geven. Door de aard van het product en het noodzakelijke transport is het niet te garanderen dat repen of chips niet breken. Het is niet mogelijk een gebroken reep of chips te retourneren. Om dezelfde reden accepteren we ook geen retouren van producten die gedeukt zijn maar waarvan de inhoud nog intact is. Hoe stevig wij je pakket ook inpakken, en de beweegruimte zo veel mogelijk beperken, uiteindelijk gaat je pakket wel met de postmee

Is het product echt kapot gegaan? Neem dan klantenservice met ons op. Zorg ook dat je foto's maakt. Gooi een product niet direct weg zonder duidelijk beeldmateriaal van de schade EN de verzendverpakking.

Contact:

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag!

Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

| Powered by Lightspeed