Ik zoek een product welke ik niet op jullie site zie. Kan ik deze alsnog bestellen?

Het korte antwoord is ja. Maar leest u eerst hieronder wat wel, en wat niet mogelijk is:

Als het product dat u zoekt een gangbaar artikel is wat in iedere Amerikaanse/Britse supermarkt verkrijgbaar is, het een eetbaar product is – heel belangrijk – (dus niet bijvoorbeeld een auto spiegel of een cosmetica product) en het product lang houdbaar is (dus geen ingevroren, gekoelde of verse producten met een korte houdbaarheidsdatum), dan kunt u een offerte voor het gewenste product aanvragen.

Speciale merken en eigen merken kunnen we niet leveren.

Kunnen we het product leveren dan koopt U deze als omdoos (colli). Dus de minimale afname die wij moeten bestellen. Heel vaak zijn dit 12 stuks van 1 product, maar soms zo weinig als 4 en soms zoveel als 40.

Voordat u ons een e-mail stuurt, moet u het eens zijn met het volgende:

  • Voor Amerikaanse of Britse producten bent u bereidt een hele doos van het product tegelijk af te nemen.
  • De levertijd voor Amerikaanse producten is 10-16 weken, voor Britse producten 2-4 weken. U bent bereid zo lang te wachten.
  • We geven u een exacte prijs zodra u het verzoek heeft ingediend, verwacht dat de prijzen gemiddeld ongeveer twee keer zo hoog zijn als in het land van herkomst.
  • U bent bereid 50% van de opgegeven prijs aan te betalen zodra u de offerte accepteert. De resterende 50% betaalt u als de producten bij ons binnen komen.
  • Nadat de bestelling is goedgekeurd kun u het aantal bestelde producten niet meer verminderen, veranderen, of annuleren. Deze producten bestellen wij speciaal voor u, en u gaat er dus mee akkoord ze af te nemen. Meer van hetzelfde product kan vaak wel.
  • Als u tussentijds annuleert of de laatste betaling niet voldoet, verliest u uw aanbetaling.

Voor speciale verzoeken kunt u ons hier een e-mail sturen. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, gaan we bij onze leveranciers na of we het product voor u kunnen bestellen, wat de minimumhoeveelheid is, de levertijd, de prijs en we informeren u hierover per e-mail. Zodra u akkoord gaat, sturen we u de betalingsgegevens toe en nadat we uw betaling hebben ontvangen, bestellen we de producten.

PS: als we om wat voor reden dan ook het product niet kunnen leveren nadat we de bestelling hebben bevestigd dan is dit overmacht, we zullen u hiervan op de hoogte stellen en u krijgt natuurlijk direct een volledige terugbetaling van uw aanbetaling.

Terug naar de contact pagina

Terug naar de winkel