Ik zoek een product welke ik niet op jullie site zie. Kan ik deze alsnog bestellen?

Het korte antwoord is ja. Maar lees eerst hieronder wat wel, en wat niet mogelijk is:

Als het product dat je zoekt een gangbaar artikel is wat in iedere Amerikaanse/Britse supermarkt verkrijgbaar is, het een eetbaar product is – heel belangrijk – (dus niet bijvoorbeeld een auto spiegel of een cosmetica product) en het product lang houdbaar is (dus geen ingevroren, gekoelde of verse producten met een korte houdbaarheidsdatum), dan kun je een offerte voor het gewenste product aanvragen.

Speciale merken en eigen merken kunnen we niet leveren.

Kunnen we het product leveren dan koop je deze als omdoos (colli). Dus de minimale afname die wij moeten bestellen. Heel vaak zijn dit 12 stuks van 1 product, maar soms zo weinig als 4 en soms zoveel als 40.

Voordat je ons een e-mail stuurt, moet je het eens zijn met het volgende:

  • Voor Amerikaanse of Britse producten bent je bereidt een hele doos van het product tegelijk af te nemen.
  • De levertijd voor Amerikaanse producten is 10-16 weken, voor Britse producten 2-4 weken. Je bent bereid zo lang te wachten.
  • We geven je een exacte prijs zodra je het verzoek hebt ingediend, verwacht dat de prijzen gemiddeld ongeveer twee keer zo hoog zijn als in het land van herkomst.
  • Je bent bereid 50% van de opgegeven prijs aan te betalen zodra je de offerte accepteert. De resterende 50% betaal je als de producten bij ons binnen komen.
  • Nadat de bestelling is goedgekeurd kun je het aantal bestelde producten niet meer verminderen, veranderen, of annuleren. Deze producten bestellen wij speciaal voor jou, en je gaat er dus mee akkoord ze af te nemen. Meer van hetzelfde product kan vaak wel.
  • Als je tussentijds annuleert of de laatste betaling niet voldoet, verlies je de aanbetaling.

Voor speciale verzoeken kun je ons hier een e-mail sturen. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, gaan we bij onze leveranciers na of we het product voor je kunnen bestellen, wat de minimumhoeveelheid is, de levertijd, de prijs en we informeren je hierover per e-mail. Zodra je akkoord gaat, sturen we je de betalingsgegevens toe en nadat we de betaling hebben ontvangen, bestellen we de producten.

PS: als we om wat voor reden dan ook het product niet kunnen leveren nadat we de bestelling hebben bevestigd dan is dit overmacht, we zullen je hiervan op de hoogte stellen en je krijgt natuurlijk direct een volledige terugbetaling van uw aanbetaling.

Terug naar de contact pagina

Terug naar de winkel