Klantenservice E-mail

Gebruik dit e-mail formulier als je een vraag, klacht, of opmerking hebt. We kunnen je dan zo snel mogelijk helpen.

Klantenservice

Op dit moment hebben we geen mogelijkheden voor sponsoring. Je kunt dit scherm weer sluiten. Eventueel ingediende formulieren worden niet behandeling genomen.

Heb je vraag over de leverdatum? Of had je jouw pakket al verwacht? We versturen pakketen minstens op de eerst volgende dinsdag of vrijdag na de dag dat je bestelt hebt. Dat betekent dat je pakket de volgende (werk)dag daarna geleverd wordt. Soms duurt dit een dag langer. Is je pakket langer onderweg? Vul dan de rest van dit formulier.

Wat vervelend dat je schade hebt aan je bestelling. Vul de rest van het formulier zodat we je schade melding direct kunnen oppakken.

Belangrijk is dat je altijd duidelijke foto's van de schade meestuurt. Dit is wat we nodig hebben: een foto waar de schade zichtbaar is. Een foto van alle producten in je bestelling (ook die zonder schade) waarbij je het product met schade duidelijk zichtbaar toont. Indien mogelijk ook een foto met de verpakking erop. Zonder foto's kunnen we je verzoek niet in behandeling nemen. Meld je schade altijd binnen een week na ontvangst van je pakket.

Is het product nog langer dan een maand houdbaar? Dan kunnen we niets voor je doen. Dat is onze houdbaarheidsgarantie. Je kunt ons in de toekomst altijd mailen voor je bestelt als je een datum nodig hebt die langer houdbaar is.

Is de datum korter dan een maand houdbaar? Of al net verlopen? Bekijk dan eerst nog even je order bevestiging en/of de product pagina op de website.

Deze producten verlagen we namelijk in prijs en we vermelden de datum dan ook in de product tekst. Als je er zelf voor hebt gekozen dan kunnen we nu meer niets meer voor je aan doen. Je hebt het product dan extra voordelig gekocht, en het is nog van prima kwaliteit.

Hebben we  het niet vermeld? Dan heb je waarschijnlijk recht op compensatie, vanwege onze houdbaarheidsgarantie